Saturday, February 6

SPM 2016

Rindu Blog Ni ^^

nak tahu tak (?)
umur ikin berapa sekarang (?)
okey, ikin dah umur 17 tahun.
sweet seventeen katanye ♡
muka matang, perangai tak matang. Hahahahaha. well lah tuu ;)

yeayh, i feel so nervous :/
ibu dan abah selalu pesan belajar rajin-2 nanti boleh ubah nasib keluarga :') #pembakarsemangat

tapi tak sampai sebulan sekolah,
macam-2 dugaan aku rasa.
dan semuanya menambahkan pressure aku. hmmm.

aku ni cepat stress. dan memang depression aku kuat. jadi janganlah nak kacau life aku kalau aku tak kacau life kau. yang pelik nye lah kan, kau kenapa iye? tak puas hati cakap, aku taknak kau cakap belakang-2 buat tambah dosa je tahu tak. astagfirullahazim.

aku dah taknak berharap lebih untuk tahun ni. aku dah fedup dan rimas. aku nak fokus dengan exam. I want to make my parent proud of me!

Sekian.