Saturday, February 6

5 AKTIF

my class for 2k16 ♡

nak cerita ni je,
masa first masuk sekolah tu enn, terus gelabah cari tempat duduk. tapi well naik lambat so tak dapatlah tempat duduk yang diinginkan sangat tu :')
tapi meja ikut abad 21 and aku selalu merungut sebab selalu kena pusingkan badan 90+ darjah untuk nampak cikgu mengajar kat depan.
BUT takpe, nasib baik still semeja dengan adilah dan puvaanah. and ofcourse sebelah dengan fatin ♡

firstday en, siapa yang tak excited nak tahu cikgu apa lah yang masuk. cikgu apa lah yang mengajar BM BI MM SC PI PM SJ PA EA PD PJK SV.
pastu tengok je terus dapat tau, cikgu amilia jd guru kelas.
mana taknya dorang kata tahun lepas cikgu sahara yang jd guru kelas tu yang gementar sikit tu. tapi alhamdulilah, cikgu yang dah bersama aku selama 4 tahun termasuk tahun ni. dulu masa form two cikgu jd guru kelas aku. enn ado enn yang two Ino post lepas tu.

after that ada pelantikan jawatan. well lah jawatan tu perkara biasa akan terjadi dalam setiap tahun firstday persekolahan.
kapten; nik muhd aiman
pen. kapten; nur syafiqah alia
bendahari; renee soliano tan
and yes, awal tahun aku jd ajk tapi well. memang aku tak layak. jadi biarlah orang lain yang jd. dorang lebih layak lgpun tahun ni memang banyak kerja aku and ofcourse utk hal lain. bila aku fikir balik. baguslah dorang ubah balik and thanks yang pegang jawatan ajk untuk aku tu. pressure beban utk aku berkurang. Thanks yea ;) #butperasaanoranglain #idk

FIRST MEET GURU MENGAJAR

#myopinion

lepastu dapat tahu cikgu norleywati jd cikgu bm firstday cikgu tegas do, seram seram semua tak berani bersuara tapi sekarang ok dah cool macam biasa. tchr aini hayati ni memang kreatif wey cara pngajaran dia. and yes my english language well balik. cikgu sujatha is low but steady aku faham gila math walaupun kekadang susah. cikgu amilia is the same but dia dah tegas sekarang khkeh ustzh hasanah buat masa ni belum masuk lg sebab cuti bersalin inshAllah minggu depan lepas cuti cny ni dia ada le tu ckgu pang still ajar akaun utk aku ha ha tahun ni ttbe jadual kedua kena gabung emm srsly lh kureng fhm bila masuk kelas org lain ckgu sahara peh ckgu style dia style uni tauu hehe memang best lah ckgu habsah hahahahahahaha firstly ingt dia garang tp dia ok je kalau kau ta buat hal ngan dia and last ckgu haniza just smpt ajar kitorg bab satu lps prtukaran jdual terus tak bljr sbb ckgu hayati tak msuk kelas.

cuma satu je, biarkan awal tahun aku sakit hati. asalkan aku bergembira akhir tahun. well enn, kalau kita percaya, ada nya pelangi selepas hujan dan mesti akan ada bahagianya selepas derita ;)

gambar semua takda lagi yang banyak-banyak tu. so yang ada masa majlis belia yang dah lepas. hehe.

GURU YANG MENGAJAR 5A 2016

Bahasa Melayu; Puan Norleywati
Bahasa Inggeris; Puan Aini Hayati
Matematik; Puan Sujatha
Sains; Puan Amilia
Pendidikan Islam; Puan Hasanah
Pendidikan Moral; Puan Mazlina
Sejarah; Puan Shanti
Prinsip Perakaunan; Puan Pang
Ekonomi Asas; Puan Sahara
Perdagangan; Puan Sahara
Pendidikan Jasmani dan Kesihatan;
(L); Encik Johari (P); Puan Habsah
Sivik Dan Kewarganegaraan; Puan Haniza for 1st then jadual kedua Puan Hayati

5 AKTIF SPM CANDIDATES 2016

Lelaki;
- Muhammad Khairie 

- Mathan Rao

- Muhammad Syareez Adli

- Muhammad Afiq Naim

- Muhammad Amirul Adli

- Aiman Zafri

- Muhammad Rizal

- Amir Hisyham Shah

- Nik Muhammad Aiman

- Muhammad Afif Aizat

- Muhammad Fariszuddin

- Muhammad Faiz

- Muhammad Harussani

- Mohammad Akmaluddin

- Tuan Muhammad Haikal

Perempuan;
- Adilah

- Nurul Asyikin

- Puvaanah Mahendran

- Fatin Shahirah

- Husna

- Nur Syafiqah Alia

- Haaleezaa


- Nur Fatin Faatihah

- Nur Zainurrasyiffa'

- Ummi Maisarah

- Noor Anis Ashyikin

- Fatin Nadira


- Aida Syuhada


- Renee Soliano 


- Lutrashinni


- Siti Hazirah


- Lim Chay Yee


- Siti Nur Aishah

Sekian.