Monday, January 8

Hidup selepas SPM (Part2)

after that, aku masuk PMKL. nak smbung study. okay kat sini bnyak benda aku belajar. aku kenal dunia luar lebih lagi, lebih mendalam even though tmpt study ala la cili padi. tapi aku tahu BERAPI dia lain mcm. okay kat sini terjadi racist also anything ah pasal friendship mngkin sbb baru nak belajar dunia luar. lain sekolah lain perangai. lain negeri lain sikap. TAPI SATU JE KITA MASIH DALAM MALAYSIA HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA kadang mereka tak faham apa racist tu utk kaum antara India, melayu, cina dll. Tapi tahlah, berpuak kot maksud dorang. aku macam okaylah, lantak. aku tahu, aku dah okay dengan life kat sini skrg. Sayang DRM forever.Okaylah, aku kat sini dah sem 2 dah. DRM1A DRM2A. 


Dalam DRM1A ada Biq, Afiq, Fakhrul, Faisal, Black, Safiq, Ayie, Amir, Ain, Ku, Farah, Silla, Alia, Syuai, Miera, Shuha, Nas, Izzati, Siti dan aku. 20 orang. BANYAK BENDA GAK BELAJAR DALAM MASA SEM NI. Saya kenal FISKA lebih dekat, saya kenal OSEM lebih baik also classmate. THANKS EXPERIENCES.

Also result hm leh lah, leh tahan... struggle lagi lah nampaknya.


DRM2A, ain je takda sebab dia dah masuk UITM. Tahniah weh! aku bersyukur kau smbung course yang kau minat. Allah tahu apa yang terbaik untuk hambaNya. 

Sekarang still dalam DRM2A, so taknak citer lebih lagi dah HAHHAHAHAHAHHAHHAAHHAHAHA! pape hidup 2018 ni bukan main main. SELFISH SETIAP ORANG TU MAKIN NAIK YAL. 

HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHA ada betulnya kan aku kata? ramai mengadu dan luah. So why not aku keluarkan dalam blog sdn bhd aku? Okay tu je. Jumpa lain kali ASSALAMUALAIKUM JAGA DIRI JAGA IMAN JAGA HATI JAGA SEMUA :)
x